מאגר תמונות מומלץ

כיום נעשה שימוש בתמונות בכל מקום, בעלי אתרי אינטרנט ברחבי העולם משתמשים מדי יום בתמונות באתר שלהם, אנשי שיווק מעלים קמפיינים שיווקים עם תמונות וגולשים ברשתות החברתיות משתמשים לא פעם בתמונות ממאגר תמונות.

על מנת להשיג תמונות חוקיות יש צורך להירשם אל מאגר תמונות מומלץ. אחרת, אתם עשויים להיות בסכנת תביעה על זכויות יוצרים. יש היום כל מיני מאגרים שחלק מהם השימוש בהם הוא חינם וחלק מהם השימוש הוא בתשלום. בשורות הבאות נפרט על חלק מהם

מאגרי תמונות מומלצים לשימוש

אם אתם מעלים פוסטים קבוע באתר שלכם כי אתם עושים קידום אתרים או מעצבים אתר קטן ואתם לא רוצים להשקיע סכומים אדירים של כסף על תמונות. תוכלו לקחת תמונות ממאגרי תמונות חינמים. למרות שהשימוש בהם חינם בחלק מהם תידרשו לכתוב קרדיט, לכן גם פה שימו לב כי אתם קוראים את האותיות הקטנות של שימוש בתמונות כדי שלא תסבכו עם הפרת זכויות יוצרים.

להלן חלק מהמאגרים המומלצים לשימוש:

Pixabay – הוא אחד מאתרי אחסון התמונות הגדולים בעולם. הוא משמש גם על ידי אנשים לפרסום תמונות וסרטונים. באתר יש אוסף עצום של תמונות, ומשתמשים יכולים לחפש תמונות על סמך מילות מפתח מסוימות.

השימוש ב- Pixabay לגמרי חינם – אך גם פה עליכם להבין אם נדרש להוסיף קרדיט בעת שימוש בתמונה

Flickr – פליקר הוא אתר שיתוף תמונות בבעלות יאהו. האתר הוא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. יש לו למעלה מ-650 מיליון משתמשים, והוא הפך לאחד האתרים הפופולריים בעולם. חלק מהתמונות בפליקר הן בתשלום וחלק חינמיות. גם פה מוטב שתוודאו אם ניתן להשתמש בהם.

Depositphotos – מאגר תמונות סופר איכותי, יש תמונות במגוון שלם של נושאים שיכולים להתאים לכל אחד.  Depositphotos  מציע מגוון של חבילות כך שכל אחד ואחת מכם יכול למצוא את עצמו שם. 

לסיכום, שימוש בתמונות אינו עניין של מה בכך, כאשר אתם מעלים תמונות לאתר שלכם (תמונה שלא אתם צילמתם) אתם חשופים לתביעה בגין הפרת זכויות יוצרים. לכן אם אתם משתמשים בתמונה מוטב שתעשו את זה באופן חוקי ותורידו תמונות רק לאחר שקראתם את החוקים.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תביעת לשון הרע – המדריך המלא
המושג "לשון הרע" שגור יותר בפיהם של אנשים בעיקר משום שעבירת לשון הרע קורית יותר ויותר בעיקר בימים של...
קרא עוד »
אוק 05, 2021
תובנות חיוניות לגבי מערכות סליקה ו-ERP
ברוכים הבאים לעולם של מערכות סליקה ותכנון משאבים ארגוניים (ERP). במאמר זה, נחשוף תובנות מפתח וידע מעשי...
קרא עוד »
דצמ 12, 2023
כרטיס ביקור אינטרנטי
כרטיס ביקור הוא מסמך שנותן רושם של מי אתה ומה אתה עושה. זוהי דרך מצוינת להציג את עצמך ואת החברה שלך...
קרא עוד »
יונ 18, 2022